דף הבית » תקשורת בקונפליקט
תקשורת בקונפליקט

כשהשותף/ה שלי לא מרוצה – מפה וסרט
כזכור מהפרק העוסק בהעברת מידע, בסמוי של כל אחד מחברי הצוות יש מחשבות, רגשות ותחושות. כאשר אין טעינות רגשית שלילית, דהיינו אין רגשות של תסכול,

בשרות העניין ובשרות האגו
כאמור, צוות מאופיין בפעילות לעבר מטרה משותפת. פעולות אשר מקדמות את המטרה המשותפת יוגדרו כפעולות בשירות העניין. יחד עם זאת , אנחנו יודעים כי לחברי

מי מקשיב ומי מדבר? לקחת – לפנות מקום
כולנו מכירים תופעה אופיינית בבתי קפה: יושב זוג ומשוחח. בצפייה מהצד קל לראות מי המדבר ומי המקשיב. לעיתים יש תמונה מאוזנת – פעם זה מדבר

תאונת תקשורת
תאונות הן תופעות בלתי נמנעות אצל בני אדם. תאונה נגרמת בדרך כלל כתוצאה מרצף של סיבות שמתלכדות יחדיו. ניקח לדוגמה תאונה קטנה ושגרתית, של שבירת

שיטה לתקשורת יעילה בקונפליקט
כאשר יש קונפליקט בצוות, ונוצרת עכירות רגשית, התקשורת הופכת להיות קשה ומסובכת. הנטייה שלנו במצבים כאלה היא להאשים, להיות ביקורתיים ולהוכיח את צדקתנו. על כך